Този бяс трябва да бъде укротен, тази лудост трябва да спре, иначе ще помита нови и нови жертви.
От седмица държавата живее в средновековния режим „Лов на вещици“, по знаменитата пиеса на Артър Милър. Една актриса обикаля ежедневно телевизионните студиа и сипе недоказани клевети по адрес на уважавани творци, нейни колеги.
Прави го мръснишки, с намеци, с полуистини, без засега да посочва имена.
Това вече отпуши добре режисирана „женска солидарност“, непрекъснато се появяват нови „бити“, които изживяват внезапен катарзис – като кофти имитация на тренда в Холивуд.
Онзи ден Диана Димитрова помете и друга жертва в неукротимия си плам да възпроизведе фашизоидното Me Too на българска почва. Клетницата, видите ли била „тормозена“ още като студентка в НАТФИЗ, от тогавашния ректор „агент Василев“.
Диана не казва името на човека, а ползва публично известния факт, че режисьорът проф. Здравко Митков, бивш ректор на НАТФИЗ, е имал принадлежност към някогашната ДС с този агентурен псевдоним.
Няма доказателства, само внушения и интриги.
След като е така, си позволяваме да зададем няколко въпроса към типологичното острие на неолибералната Инквизиция. И го призоваваме да се подложи на детектор на лъжата или на тест за психическа стабилност.
1. Вярно ли е, че е опитала да разбие семейството на Юлиан Вергов и е „сваляла“ малолетната му дъщеря, скланяйки я към блудствени действия?
2. Вярно ли е, че докато е тормозела психически Вергов, е влязла в интимни контакти с един от режисьорите на „Откраднат живот“?
3. Как ще коментира факта, че е рекламно лице на фондация „Emprove“, зад която наднича Move.bg на милионершата Саша Безуханова, видна представителка на соросоидните кръгове в българското общество, близка приятелка и съратничка на Иво Прокопиев, Кирил Петков и „Продължаваме промяната“?
4. Медийната „клада“, на която е обрекла известни творци, част ли е от добре финансирана кампания на кръгове около Сорос, „Капитал“ и „Продължаваме промяната“?
5. Снимките от „побоя“, които мелодраматично пробутва с петгодишна давност, не са ли част от рекламната кампания на нейните спонсори, тъй като макиажът е лесно различим?
(От Агенция ПИК)